شما به عنوان یک فریلنسر در یکی از این دو حالت به سر میبرید. مدتیست که در سایت‌های کاریابی مشغول به کار هستید، رزومه قوی دارید و اعتبارتان کاملا مشخص است. و یا اینکه تازه به این‌گونه وبسایت‌ها آمده اید و هنوز اعتباری کسب نکرده اید. در هر دو صورت آنجا به نوعی محل کار شماست. و همانطور که طبق قوانین سایت مشخص است تمامی ارتباطات بین شما و مشتری در همانجا انجام میگردد. و هرنوع معامله ی مراجعه کنندگان در بیرون از این‌گونه وبسایت‌ها ممنوع است. اما آیا هر فریلنسری به وبسایت شخصی نیاز دارد؟ داشتن یا نداشتن آن چه تأثیری می تواند در سابقه کاری شما ایجاد کند؟ در ادامه به این موضوع و چرایی آن میپردازیم.

جواب من بله است. شما علیرغم اینکه دورکاری انجام میدهید حتماً و صددرصد نیاز به یک وبسایت شخصی دارید. داشتن وبسایت شخصی همانند رزومه شماست. و شما تمام هنر واقعی تان را روی آن پیاده خواهید کرد. در هر صورت سایت‌های کاریابی، تنها منبع در آمد شما نخواهند بود. بلکه وبسایت شخصی تان هم در این راه معبر جدیدی را برای شما ایجاد کرده و درآمدزایی خواهد داشت.

مشتری چگونه به یک وبسایت شخصی اعتماد می کند؟

شاید این سوال در ذهن شما جرقه بزند که چرا مشتری باید به وبسایت شخصی کسی که نمی شناسد اعتماد کرده و به اون کاری را بسپارد. نکته مهم ماجرا همین جاست. شما می توانید با معرفی و هدایت مشتریان خود به این‌گونه وبسایت‌ها اعتماد او را دو چندان کنید. و او با مشاهده روش کاری این مجموعه درصد بسیار بالایی به شما اعتماد خواهد نمود. همانگونه  مشتریانی که مستقیماً به سایت‌های کاریابی مراجعه و کاری را به شما می سپارند با پر بار بودن سایت شما حتماً به شما مراجعه خواهند نمود.

در یک وبسایت شخصی چه چیزی باید قرار گیرد؟

قبل از هر چیز معرفی خودتان ضروری است. کارفرما دوست دارد بداند با چه شخصی قرار است کار کند. بنابراین ابتدا شناسنامه شما را خواهد دید. پس بهتر است یک عکس بسیار مناسب و با پرستیژ بالا انتخاب کنید و در کنار آن نام و سن سالتان را بنویسید.

از سابقه تان در تخصص هایی که دارید بنویسید و چند نمونه کار نیز ارائه دهید.

مشتری چگونه متوجه وجود سایت شخصی من خواهد شد؟

میدانیم که راه اندازی یک وبسایت جدید همانند افتتاح یک مغازه در وسط بیایان است. نه مسیری به آن جا وجود دارد و نه کسی می داند که چنین مغازه ای وجود دارد. چاره ی کار تولید محتوای مورد نیاز مشتریان است. فرض کنیم شما در خصوص طراحی قطعات صنعتی فعالیت دارید. بسیار خب کافیست کمی هم برای خودتان وقت بگذارید و روزانه یک مطلب در سایت شخصیتان بنویسید. پس از مدت کوتاهی وقتی کسی به دنبال مطلب یا پیمانکار طراح قطعات صنعتی میگردد متوجه سایت شما خواهد شد و در این صورت با دیدن محتوای سایت و دیدن نمونه کار و پروفایل شما در دیگر سایت ها مشتاق به همکاری خواهد شد.

نتیجه گیری

داشتن وبسایت شخصی نه تنها توصیه می شود بلکه کاملاً ضروری است تا شما بتوانید روزی با اعتبارات کسب شده خود تبدیل به یک برند موفق شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ من به سوالات مهم شما جواب داده‌ام

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

کیفیت همیشه اولویت من بوده و رضایت مشتریانم اهمیت مسأله را دوچندان کرده است، از این رو تلاش کردم تمام پروژه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت، بهترین کیفیت و در اسرع زمان ارائه دهم. بالاترین افتخار من اعتماد شماست.

924 نفر
تعداد کسانی که تاکنون عضو شده‌اند

من هم اسپم دوست ندارم! در هفته فقط یک ایمیل ارسال میشه

  • 2416 960 919(98+)

    شماره تماس و مشاوره

  • هر روز از ۹ الی ۲۰ به جز جمعه‌ها

    پاسخگوی شما هستم

تمامی حقوق برای امید حق شنو محفوظ است.